فرهنگی

ساخت وبلاگ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:01

آشنايي با نرده طرح دار بالکن

شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از انواع نرده بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.

انواع نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد از انواع نرده طرح دار بالکن براي اين کار استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که نرده طرح دار بالکن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از نرده طرح دار بالکن به شما چه کمکي خواهد کرد. اين نرده ها در واقع در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد اما بايد بدانيد که نکته مهم اين است که اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالکن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالکن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه که بايد بدانيد اين است که در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد.

نرده طرح دار بالکن به شکل نيزه

يکي از انواع حفاظ هايي که ميتوانيد به عنوان نرده طرح دار بالکن از آن استفاده کنيد انواعي است که مانند يک نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها در عين حال اينکه به شما يک نماي زيبا خواهند داد به شما اين امکان را مي دهند که کار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه که بايد را داشته باشيد. دقت کنيد که نه تنها براي خانه، بلکه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که شايد مهمترين بخش در انتخاب يک خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس نرده طرح دار بالکن از اهميت بسياري برخوردار است.

نرده طرح دار بالکن فلزي

شما ميتوانيد انواعي از نرده طرح دار بالکن را استفاده کنيد که در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد به شما کمک خواهند کرد که رنج گسترده اي از انتخاب هاي مناسب داشته باشيد. اين کار در عين اينکه براي شما سودآور خواهد بود يک نوع سرمايه گذاري روي امنيت خواهد بود و شما ميتوانيد هر آنچه که بايد را توسط آن ها برآورده کنيد.

دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها مورد استفاده هستند که شما ميتوانيد آن ها را با استفاده از جنس هاي مختلف در دست داشته باشيد. همانطور که ميدانيد اين نوع حفاظ ها در جنس آهني و يا فولادي يکي از بهترين انواع حفاظ ها خواهند بود و به شما کمک مي کنند که امنيت را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد.

بهترين کاري که در زمينه انتخاب نرده طرح دار بالکن ميتوانيد آن را انجام دهيد اين است که از يک فرد متخصص در اين زمينه کمک بگيريد. اين افراد تمامي زواياي ساختمان شما را مورد بررسي قرار مي دهند و در نهايت شما قادر خواهيد بود که با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز و تمامي آنچه که بايد در اين زمينه امنيت ساختمان خود را برقرار کنيد.

نرده طرح دار بالکن فرفورژه

يکي از انواع نرده هايي که امروزه حتي به عنوان نرده ديوار هم مورد استفاده قرار مي گيرد نرده طرح دار بالکن فرفورژه است. شما ميتوانيد از انواع مختلفي از اين نرده طرح دار بالکن استفاده کنيد البته اين نوع نرده ها ميتوانند با توجه به آنچه که شما ميخواهيد متفاوت باشند. بعضا براي شما هم پيش آمده است که ساختمان هايي را ديده ايد که مي تواند به شما الهاماتي در زمينه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشيد که اين کار در واقع براي شما به عنوان يک فرد مبتدي در اين زمينه آسان نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافي را در اين زمينه نداشته باشيد دچار مشکلات خواهيد شد.

بهتر است که بيش از هرچيز منطقه خود را مشخص کنيد. برخي از مناطق هستند که در ان ها امنيت تا حد بسيار زيادي تامين مي شود و به همين دليل هم ديگر مهم نيست که شما بخواهيد از اين نرده طرح دار بالکن به چه منظوري استفاده کنيد و ميتوانيد زيبايي را بيشتر مد نظر داشته باشيد. از سوي ديگر اما اينکه شما بخواهيد اين نوع نرده طرح دار بالکن را براي انواع بخش هايي که امنيت در آنها وجود ندارد استفاده کنيد، بيشتر نيازمند اين است که شما تمامي نکات مربوط به امنيت را مورد بررسي قرار دهيد و بدانيد که اين کار به شما کمک خواهد کرد که تمامي آنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

خريد نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد کار خريد تراس و بالکن را از يک متخصص در اين زمينه انجام دهيد. افراد بسيار زيادي هستند که به شما اين اجازه را مي دهند که کار خريد خود را به آساني انجام دهيد. اين افراد در واقع تمامي راهنمايي هاي لازم را به شما در اين زمينه خواهند داشت و به شما اجازه مي دهند تا آنچه که بايد را در مورد خريد نرده طرح دار بالکن بدانيد.

اين کار شايد در ابتدا در نظر شما بي معني باشد و شما بتوانيد کار خود را بدون کمک يک متخصص هم انجام دهيد. در نهايت اما به اين نتيجه خواهيد رسيد که اين نکات به شما کمک مي کند که يک انتخاب مناسب تر داشته باشيد. امروزه با توجه به اينکه افراد مختلفي اقدام به خريد و فروش و بعضا نصب اينگونه نرده ها مي کنند، اينکه شما بتوانيد کار خود را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما کمک مي کند که امنيت را بيشتر ايجاد کنيد. نبايد به همه افراد در اين زمينه اعتماد کنيد چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود و شما دچار مشکلات در اين زمينه شويد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ پنجره ساختمانو انوع نرده حفاظ پنجره متحرک با کارشناسان حفاظ نرده در تماس باشيد.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,نرده,طرح,دار,بالکن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:25

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 158 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:05

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 413 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:35

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:20

خريد کتاب از کتابفروشي کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بيضائي | انتشارات روشنگران

اين واپسين نمايشنامه‌اي است که بيضايي در ايران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمايشنامه در زمستانِ ???? به وسيله‌ي انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلي چاپ و منتشر شد. اين کتاب، غير از نمايشنامه و اطّلاعات و عکس‌هاي نخستين نمايشش، حاوي چکيده‌اي از داستانِ نمايش و متنِ برنوشتِ نخستين نمايش و سپاسنامه و گفتگوي بيضايي با تماشاکنانِ نمايش (بي ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پيرلا مور | مترجم: سهيل روحاني| انتشارات نگاه

داستان زندگي و مشکلات نقاشي به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقريبا تمام ابعاد زندگي نقاش فلک زده را به تصوير مي‌کشد و هيچ چيزي را از قلم نينداخته به طوري که کاملا مي‌شود خود را در جايگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کيشلوفسکي

رناتا برنارد و استيون وودوارد | مترجم: آرمان صالحي | نشر شورآفرين

داستان زندگي کريشتف کيشلوفسکي دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمين مادري او، لهستان، روايت شده، داستان زندگي فيلم‌سازي است که آثارش ريشه در مستندسازي اجتماعي دارد و با رويکردي کاملاً سياسي به سينماي کشورش و گرايش‌هاي زيبايي‌شناسانه‌ي او، به موجب تغييرات شخصي، سياسي و اقتصادي، سينمايي را خلق کرده است که در نهايت به يک سنت سينمايي فراگيرترِ اروپايي و يک سبک‌شناسي هنرمندانه‌ي سينما در دهه‌هاي ???? و ???? تبديل شده است. در اين کتاب تلاش شده است تا نکات ظريف و جزئيات تأثيرگذارتر اين داستان ارائه شود و احساسات و افکار کيشلوفسکي درباره‌ي سينما، از ????، يعني زماني که هنوز در دانشکده‌ي سينما تحصيل مي‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,ماه,98, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:40

تابلوي فلکسي چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

 

 

تابلوهاي فلکس فيس همانگونه که از نامشان پيداست، داراي صفحه‌هاي قابل انعطافي اند که در حال حاضر بهترين جايگزين براي تابلوهاي پلاستيک قديمي مي‌باشند.

مقاومت در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي

اينگونه تابلوها چه از لحاظ ابعاد و چه فرم دهي داراي محدوديت حداقلي مي‌باشند و خاصيت روکش ابريشمي و پوشش کوتينگ، مقاومت آن‌ها را در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي نامناسب، بسيار افزايش داده است.

مشخصات فني

  • نوع چاپ فلکسي رنگي در ابعاد استاندارد و سفارشي به همراه پانچ و ليفه مي‌باشد.

 

مزاياي متريال فلکس

  • اين نوع جنس يک مدياي backlight بوده که از يک فيلم نيمه شفاف pvc توسط آکروليک تقويت شده تشکيل شده است.
  • اين فيلم علاوه بر توانايي عبور نور با توجه به الياف آکروليک از استحکام کششي بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد.
  • عواملي نظير مقاومت در برابر گاز ازن، اشعه ماوراي بنفش، ميزان ازدياد طولي در برابر کشش لحظه‌اي و متوالي و ميزان جذب خود فلکس از عوامل کيفيتي اين متريال مي‌باشد.
  • کيفيت چاپ بستگي به نوع کوتد فلکس دارد.
  • عمر اين مديا بستگي به نوع کيفيت بين 3 تا 7 سال مي‌باشد.
  • نظر به اين که فلکسي فيس به علت خواص منحصر به فرد خود در دوام و عبور نور، منحصرا به عنوان مدياي چاپ جهت مصارف تبليغاتي پشت نوردار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  • ساخت تابلوهاي تبليغاتي سر درب فروشگاه‌ها، بيلبوردها و ساخت مصارف از اين مديا مي‌باشد.

شکل ظاهري تابلو فلکسي

  • مکعبي به صورت ريلي، سپري و اسکلت فلزي.
  • با عرض 21 سانتي‌متر با پوشش فلکس و روشنايي داخل.

بسته به ظرافت و خلاقيت تابلوساز استفاده‌هاي گوناگوني در عرصه تبليغاتي دارد.

تابلوهاي فلکسي در دو نوع چاپ و استيکر ( که بيشتر تابلوها نيز چاپي مي‌باشند ) عرضه مي‌شود و ابعاد آن طبق محيط و سليقه متغير است.

نور اين تابلوها از لامپ‌هاي فلوروسنت (مهتابي) تامين مي‌گردد و جايگزيني شايسته براي تابلوهاي قاب پلاستيک مي‌باشد

مراحل ساخت

به طور کلي ساخت اين تابلوها در چهار مرحله صورت ميگيرد؛

  1. .1.طراحيتابلو که توسط طراحان گرافيکي و بيشتر توسط نرم افزار فتوشاپ صورت مي‌گيرد.
  2. چاپ طرح بر روي متريال فلکس که توسط دستگاه هاي چاپ out door صورت مي‌گيرد.
  3. ساخت قاب پروفيلي کهفلکس بر روي آن نصب مي‌شود.
  4. نصب مهتابي بر روي ورق‌هاي گالوانيزه که اصطلاحا “سيني مهتابي” گفته مي‌شود.

 

تاريخچه تابلو فلکس فيس در ايران

  • تابلو فلکس فيساز حدود سال 1375 وارد بازار ايــران شد و در آن زمان به نسبت ديگر تابلوهاي تبليغاتي به لحاظ نورپردازي و تنوع جلوه‌هاي بصري در جايگاه بسيار خوبي قرار داشت.

استفاده از استيکر در چاپ فلکسي

طرح‌هاي تابلو فلکس در ابتدا توسط استيکر(Sticker) يا برچسب در رنگ‌هاي مختلف بر روي متريال فلکسي چسبانده مي‌شد. بدين ترتيب که پس از برش استيکر به اشکال مختلف، با کمي نم‌دار کردن متريال فلکسي (معمولا به وسيله محلول آب و مايع ظرفشويي)، استيکرها را روي آن چسبيده مي‌شد.

به علت نم‌دار بودن فلکس، استيکرها به راحتي بر روي فلکسي قادر به جابجايي بودند و در نهايت پس از مشخص شدن مکان دقيق استيکر، به وسيله کاردک پلاستيکي، هوا و نم زير استيکر خارج مي‌شد و استيکر به خوبي روي فلکس مي‌چسبيد. قطعـا در آن زمان بدست آوردن هارموني مناسب براي طرح تابلو فلکس و پياده سازي لوگوها و علائم تجاري خاص بـا استيکر، کاري دشوار و هنري محسوب مي‌شد.  پس از آن، روش ساخت تابلو فلکسي به وسيله استيکر، با آمدن پرينترهاي فلکس منسوخ شد و تصاوير واقعي و چاپ شده جايگزين طرح‌هاي اسـتـيـکـري ماقـبل خود شدند.

 

ادامه مطلب : چاپ فکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تابلوی,فلکسی,چیست,و,چه,کاربردها,و,مزایایی,دارد,؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:28

لینک دوستان

خبرنامه